Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

งานสื่อสารองค์กร ได้รับรางวัลพัฒนาและปรับปรุงกระบวนงาน สำนักงานมหาวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ ประจำปี 2567

งานสื่อสารองค์กร ได้รับรางวัลพัฒนาและปรับปรุงกระบวนงาน สำนักงานมหาวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ ประจำปี 2567

งานสื่อสารองค์กร กองบริหารกลาง สำนักงานมหาวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ ได้รับรางวัลพัฒนาและปรับปรุงกระบวนงาน สำนักงานมหาวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ ประจำปี 2567 กลุ่มที่ 2 กระบวนการใหม่ รางวัลดีเยี่ยม ประเภทนวัตกรรมบริการ เรื่อง สรุปข่าวเด่นรอบวัน มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์  โดยเข้ารับประกาศเกียรติคุณและรางวัลจาก
ดร.ดำรงค์ ศรีพระราม รองอธิการบดีฝ่ายบริหารและความเป็นกลางทางคาร์บอน เมื่อวันที่ 20 กันยายน 2567  ณ ห้องประชุม 8 ชั้น 2 อาคารสารนิเทศ 50 ปี

โครงการพัฒนาและปรับปรุงกระบวนงาน สำนักงานมหาวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ ประจำปี 2567 จัดขึ้นเพื่อให้หน่วยงานสังกัดสำนักงานมหาวิทยาลัยมีการพัฒนากระบวนงานอย่างต่อเนื่อง ตลอดจนสนับสนุนให้บุคลากรสังกัดสำนักงานมหาวิทยาลัยมีโอกาสนำเสนอผลงาน หรือกระบวนงานที่ได้พัฒนาและปรับปรุง ส่งเสริมให้บุคลากรมีส่วนร่วมในการสร้างสรรค์พัฒนาปรับปรุงบริการ หรือนวัตรรมบริการของหน่วยงานในการยกระดับคุณภาพการดำเนินงานให้เป็นที่ยอมรับ สร้างความเข้มแข็งด้านการบริการ และการบริหารจัดการที่สามารถรองรับกับการเปลี่ยนแปลงและก้าวทันเทคโนโลยี